wtorek, 9 lipca 2013

Gryzak MAM Bite & Relaks Phase 2

Gryzak w opakowaniu. 
Gryzak MAM Bite & Relaks Phase 2 jest inny niż wszystkie.  Jest to mini gryzak,  przeznaczony do drugiej fazy ząbkowania, do zębów trzonowych.  Jest odpowiedni dla dzieci od czwartego miesiąca życia.Ja otrzymałam go w ramach współpracy z firmą MAM Baby.

Gryzak mamy już przeszło trzy tygodnie. Tworzywo, z którego jest wykonany nie zawiera w sobie BPA, co oznacza że spokojnie możemy dawać go nawet najmniejszym szkrabom. Jest na prawdę mały. Pozwoliłam sobie porównać go do gryzaków innych firm i jest zdecydowanie mniejszy.



MAM Bite & Relaks Phase 2 wśród innych gryzaków zdecydowanie się wyróżnia
 Jego rozmiar ma wiele plusów. Przede wszystkim jest leciutki. Mały i zgrabny idealnie nadaje się do małych rączek. Nie ma również obawy że dziecko wsadzi go sobie za daleko do buźki, a to dzięki ogranicznikowi na środku, który również  ułatwia chwytanie gryzaka.


To, co go również wyróżnia, to niebanalny wygląd. Chłopcy od razu zainteresowali się gryzakiem,  zaciekawieni cóż to takiego może być. Oglądali go z każdej strony, obracali w rączkach, badali strukturę paluszkami, przekładali z rączki do rączki.  Zaciekawił ich wygląd, zaciekawiły różne faktury na każdym z boków gryzaka, bo tak na prawdę każda jego część jest inna. Uważam, że to duży plus. Pozwala dzieciom rozwijać motorykę rączki i choć przeznaczeniem gryzaka jest buzia, to i jako zabawka sprawdza się doskonale.



Jako gryzak sprawdza się w 100%. Chłopcy obgryzali go z każdej strony, zarówno każdy bok z osobna, jak i dwa boczki na raz, wkładając go do buzi jak smoczek, i tak spacerując po domu :) Myślę też, że spokojnie może posłużyć do przednich ząbków, nie tylko do trzonowych. Wszystko dzięki tym czterem wypustkom właśnie.  Opakowanie bardzo się przydaje. Nie dość, że nadaje się do sterylizacji gryzaka to można ów gryzak  na czas wyjazdu, spaceru, spokojnie schować w pojemniczku, wrzucić do torby lub torebki i podać, gdy będzie taka potrzeba. 

Jedna tylko uwaga. Nie dawajcie go dzieciom starszym. Dorwała go również Roksanka, a efekt widać na zdjęciu. Tworzywo, z którego jest wykonany z pewnością nadaje się dla maluchów, ale dzieci starsze mogą je uszkodzić. Na szczęście "nowe faktury" na gryzaku nie przeszkadzają bardzo chłopcom, ale ja mam nauczkę by bardziej gryzaka pilnować. 

Te nierówności powstały na skutek
 niszczycielskich działań zębów Roksany,
 która de facto gryzaka nie potrzebuje już dawno!


Myślę, że mogę spokojnie polecić gryzak MAM Bite & Relaks Phase 2. Zarówno jako gryzak dla dzieci, które już mają przednie ząbki, jak i dla tych, które ten bolesny etap mają dopiero przed sobą. Ja sama i chłopcy przede wszystkim, są z gryzaka bardzo zadowoleni.


Gryzak można zakupić TUTAJCena (na dzień dzisiejszy 23.58 zł) wydaje się być rozsądną, ale to zostawiam już waszej ocenie :)  Firmie MAM Baby bardzo dziękuję za udostępnienie produktu do testów.  Informuję również, że nie miało to wpływu na moją ocenę produktu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszę się z każdych odwiedzin, z każdego komentarza. Zapraszam Was do siebie licząc po cichu, że spodoba Wam się w naszym małym magicznym świecie :)