wtorek, 26 marca 2013

Spacerkiem ...

Poszłam, wybyłam, zostawiając dom pod męża opieką. 
Sama, bez dzieci, z ciszą, mrozem i słońcem w tle. 
Polować na bazie, na świąteczne młode listki, na zieleń, której wciąż brakuje wkoło.

Miało być rodzinnie, wspólnie i wesoło,
jednak zniechęcił nas wiatr zimny, bijący po twarzach
i cieknące z nosa katary.

Poszłam więc sama, by przynieść do domu wiosnę,
by tu, w wazonie chociaż rozkwitła
wnosząc do domu atmosferę Świąt.

Równym rytmem, z głową myśli pełną szłam tak przed siebie, zastanawiając się nad ciszą ...

Dwa piruety i super szpagat jako efekt uboczny wypadu i ziemi lodem jeszcze skutej, nie zniechęciły mnie, chociaż jeszcze teraz czuję ten na udzie naciągnięty mięsień. Piruety i szpagat nie były niestety w pełni zamierzonym efektem, a raczej dodatkiem. A w tle króluje śnieg...








Słońca i blask i ptaków śpiew pozwoliły mi odetchnąć, odpocząć psychicznie i naładować akumulatory. 



Było cicho i spokojnie, 
jedynie trel ptaków szukających, jak ja, znamion wiosny 
przerywał otaczającą mnie ciszę.




Wracając, wyciszona i spokojna,
zerknęłam do ogrodu, by sprawdzić,
jak wiosnę witają moje przebiśniegi

A one walczą, walczą o wiosnę
łapiąc każdy promyk słońca
i dając nadzieję ...





.

4 komentarze:

  1. Każdy jej szuka - wiosny, każdy jej pragnie, ja też czasem zostawiam dzieciaki i idę byle dalej, byle odpocząć i wrócić odnowiona :) gabrys123kornelka Renata Mielczarek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to dziwne jak bardzo taka chwila samotności może pomóc, wyciszyć, ale to działa

      Usuń
  2. też bym chciała tak na spokojnie... niestety od urodzenia syna nie miałam chwili na nicnierobienie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz spróbować wygospodarować sobie taką chwilkę :) To na prawdę działa, a wystarczy 15-20 minut :). Dziękuję za odwiedzinki :)Również pozdrawiam

      Usuń

Cieszę się z każdych odwiedzin, z każdego komentarza. Zapraszam Was do siebie licząc po cichu, że spodoba Wam się w naszym małym magicznym świecie :)