poniedziałek, 11 marca 2013

Tchnienie ciszy

Gdy noc głęboka i wszyscy śpią, 
ja jedna w domu wampirzę.  
Słucham i czuję, patrzę i widzę 
wszechogarniającą ciszę. 
I tak mi dobrze, tak mi błogo 
na sercu i na duszy. 
Czas iść już spać, siły nabrane 
za chwilę nowy dzień ruszy. 

Weekend był ciężki, lecz nie on pierwszy
i wiele takich przede mną
Więc łapię ciszę, łapię sen 
przeszłość niech zostanie za mną. 
Ta chwila teraz, ta chwila ciszy
wystarczy dla mojej duszy
Z otwartym sercem, patrzę już wprost
Gotowa by móc w przyszłość ruszyć.

Ta dobra noc, spokojem tchnie 
przede mną nowe wyzwania
Kolejne noce, kolejne dnie
przeszkody do sprostania
Przed chwilą wielkie, teraz tak małe
problemy, kłopociki
idą wraz z nią - idą wraz z nocą
i pogrążają się w ciszy. 

A nowa noc i nowa chwila
kolejny rozdział tworzy
to co przyszłością było przed chwilą
przeszłości mianem się łoży
Kolejna strona mojego życia
zaczyna się w tej chwili
Więc słodkich snów i dobrej nocki 
życzę Wam, moi mili
                                                               M. 


2 komentarze:

  1. No proszę, dosyć że mamusia bliźniaczek, jeszcze poetka, śliczny wiersz pozdrawiam.Renia123mala

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, dziękuję kochana :) Ale do poetki mi daleko, tylko czasem tak coś w duszy zagra :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się z każdych odwiedzin, z każdego komentarza. Zapraszam Was do siebie licząc po cichu, że spodoba Wam się w naszym małym magicznym świecie :)