wtorek, 2 kwietnia 2013

A ziemi się kręci wokoło

Wiecie, weszłam dzisiaj z ciekawości w statystyki. 
I nie dowierzam. 
Wiecie z jakich państw do mnie zaglądacie?
Z Polski - to oczywiste. Kolejne trzy kraje na mojej liście to: 
Stany Zjednoczone, Niemcy i Szwajcaria.
 Za nimi: Wielka Brytania, Rosja i Francja
 oraz Finlandia
 i ...
Korea Południowa oraz Malezja :)

Cieszę się a jednocześnie jestem trochę zaskoczona.
Wiem, że internet jest siecią globalną, 
ale chyba dopiero teraz zaczyna to do mnie docierać, zaczynam rozumieć
że nie piszę dla małej garstki osób,
że to co piszę, mogą przeczytać wszyscy!!!

Jestem w szoku!!
Ale pozytywnie :P
Widać, jaka ze mnie jeszcze mało nowoczesna istota :)
Ale cieszę się, że mimo że siedzę wygodnie w wielkim fotelu trzymając na rękach maleństwo,
w malutkiej wioseczce na pomorzu,
to rozmawiam z Wami wszystkimi. 
To jest piękne!!
To jest życie :)


5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Daj znać kto tam u Ciebie bywa :) Jestem bardzo ciekawa :)

      Usuń
  2. O widzisz jak fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To pisałam ja renia123mala :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A wy macie tak możliwość sprawdzenia? Czy nie? Fajna sprawa :)

      Usuń

Cieszę się z każdych odwiedzin, z każdego komentarza. Zapraszam Was do siebie licząc po cichu, że spodoba Wam się w naszym małym magicznym świecie :)