niedziela, 26 maja 2013

I ja jestem mamą - poznajcie pomysłodawczynię akcji!!

Zgodnie z założeniem akcji 
chciałabym przedstawić Wam jego pomysłodawczynię, 
założycielkę bloga 
i wspaniałą kobietę.

Jaka jest, o czym marzy?
Zobaczcie  sami!!


Aleksandra Marciniak vel MamaMia

Wiek: 25 lat
Rodzina: Kochany Krzyś (25 lat) i syn Mikołaj (5 (5 miesięcy), no i nasz pies, Raissa vel Lusia, Dżes a Dżesa i inne ;)
Zawód: Psycholog z zamiłowaniem do pracy kl klinicznej, obecnie przede wszystkim kochająca a\ mama, po godzinach także doktorantka na
Wydziale Lekarskim CM UJ

Moje dziecko najbardziej lubi, kiedy…..

.. jesteśmy wszyscy razem. Kiedy tata trzyma go na rękach a mama wygłupia się i stroi miny, kiedy dostaje całusy w jeden policzek od mamy, w drugi od taty i to jednocześnie- wtedy widzę, że nasz malutki synek aż zanosi się tym szczęściem.

Kiedy mam czas tylko dla siebie to….

przyznaję czasu takowego niewiele, bo jak tu mieć czas dla siebie skoro mały M. zaledwie 5 miesięcy ukończył, kiedy karmiony piersią i otoczony ogromem matczynej miłości! Ale kiedy znajdą się już te chwile, te przedpołudniowe drzemki małego M. to mama piję lekką kawę z pianką, sięga po książkę, zaczytuje się choć tylko na chwilę. Szuka inspiracji i pisze bloga. Ot jej świat!

Najfajniesze w byciu mamą jest….

.doznawanie tylu radości każdego dnia. Macierzyństwo daje mi niesamowite możliwości. Nigdy bym nie przypuszczała, że mimo chronicznego niewyspania i braku sił, będę mogła pod wpływem porannego śpiewu mojego skowronka przenosić góry i o zmęczeniu zupełnie nie pamiętać. Przed nami wielka przygoda we wspólnym poznawaniu świata.

Najtrudniejsze w byciu mamą jest

.świadomość, że całą sobą tak silnie wpływamy na to, kim stanie się nasze dziecko.

Zaczęłam prowadzić bloga bo,

..poczułam ogromne pragnienie dzielenia się swoimi doświadczeniami młodej mamy. Impulsem było karmienie piersią, które zaskoczyło mnie totalnie i wzbogaciło moje JA o nową bezcenną wartość. Nie umiem wyjaśnić co się wtedy stało, jednak wiem na pewno, że to doświadczenie pchało mnie niespokojnie do innych mam, do jakiejś wspólnoty wymiany myśli.



Marzę o / marzę żeby
moja rodzina była spokojna i szczęśliwa, by osiadła w małym domku z dala od miejskiego zgiełku, gdzie kawa będzie smakowała inaczej, bo o poranku w ogrodzie, gdzie jabłoń obrodzi, gdzie najmniejsze troski pokonać będzie łatwiej, będąc na swoim.



Zapraszam do odwiedzenia bloga Mamy Zmagania i Niedomagania, gdzie MamaMia zmaga się a czasem i niedomaga, o czym pisze wzburzona lub mniej. Gdzie świat małego M. zamyka w słowach kilku, gdzie intelektualizuje, zapytuje, wciąż poszukuje, gdzie w projekcie PSYCHO MAMA psychologiczną stroną ciekawych zainteresuje.


Zapraszam!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszę się z każdych odwiedzin, z każdego komentarza. Zapraszam Was do siebie licząc po cichu, że spodoba Wam się w naszym małym magicznym świecie :)