wtorek, 23 grudnia 2014

Świąteczna Bajka do Poduszki.

Był kiedyś człowiek. Wyglądał zupełnie jak ty. Miał masę marzeń, miliny spraw, chciał mieć wszystko. Lecz by mieć wszystko, musiał więc najpierw zdobyć pieniądze. A potrzebował ich sporo. Zaczął więc pracować, lecz jego pracę, co chwila przerywało pukanie do drzwi. 



- Puk Puk
-Kto tam?
- Zabawa
- Nie mam czasu, przyjdź później

- Puk puk,
- Kto tam?
- Radość
- Nie mam czasu, przyjdź później

- Puk puk,
- Kto tam?
- Miłość
- Nie mam czasu, przyjdź później


- Puk puk,
- Kto tam?
- Rodzina
- Nie mam czasu, przyjdź później


- Puk puk,
- Kto tam?
- Szczęście
- Nie mam czasu, przyjdź później


- Puk puk,
- Kto tam?
- Zdrowie
- Nie mam czasu, przyjdź później

W końcu zdobył upragnioną kwotę. Znużyła go praca, znużyła go pogoń za pieniądzem, pragnął zacząć realizować marzenia. O szczęściu, rodzinie, wypoczynku, spokoju ... . O tym, by zestarzeć się u boku kochanej osoby. Czekał więc, by znów usłyszeć znajome Puk, puk. Usłyszał.


- Puk puk,
- Kto tam?
- ...
- Kto tam?  Lecz odpowiedziała mu tylko cisza. Otworzył drzwi, lecz za nimi nie było nikogo. Jest tu ktoś? Zapytał.

- JEST TU KTOŚ?  Zapytał po raz drugi.
- Jestem. Cicho odpowiedział jakiś głos.
- Kim jesteś?
- Jestem pustką i samotnością. Jestem chorobą i cierpieniem. Jestem smutkiem i nostalgią. Jestem Tobą.
- Nie chcę Cię!
- Za późno, otworzyłeś już drzwi. Zostaniemy tu razem. Przynajmniej do czasu, aż zabawa, radość, miłość, rodzina, szczęście i zdrowie nabiorą odwagi, by znów zapukać do Twych drzwi.
- A kiedy tak się stanie?
- Wtedy, gdy twe serce, gotowe będzie, by ich przyjąć...

Kochani. Życzę Wam, byście zawsze mieli czas, by otworzyć drzwi nawet najmniejszemu podmuchowi szczęścia. Byście zawsze znajdowali czas, na to, co naprawdę ważne. Byście zawsze mieli otwarte serca. Wyłączcie komputery, telewizory, weźcie rodziny na spacer, poukładajcie z dziećmi klocki ... Pamiętajcie, że czas biegnie wciąż do przodu. Nie marnujmy szans, nie szukajmy daleko tego, co jest tak blisko. Pamiętajmy zawsze o tym, co dla nas najważniejsze. Bądźmy tacy, jacy być chcemy, walczmy o to, co dla nas największą ma wartość. Bądźmy blisko, słuchajmy pukania, i pamiętajmy, że drugiej szansy, może nie być. 


Z okazji Świąt Bożego Narodzenia, życzymy Wam Wszystkiego, co najlepsze.

Monika, Sebastian, Roksanka, Olunia, Janek i Oskarek, oraz Raja i siedmioro maluszków, które Raja powiła dni temu cztery.  I Serduszek. I cała reszta tatałajstwa, co kręci się w domu i wokoło niego, co świergocze, piszczy, skrobie, ćwierka, miauczy i milczy, lecz też jest wokoło.  Bądźcie Sobą, bądźcie dla siebie i dla innych, miejcie zawsze otwarte serca, łapcie chwile i cieszcie się każdym jednym najmniejszym drobiazgiem. 
Wesołych Świąt!

4 komentarze:

  1. Cudne życzenia :) I dla Was wesołych świąt spędzonych w rodzinnym gronie - nie objadajcie się za mocno, no i bogatego Gwiazdora dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy Aniu <3
      Wszystkiego co Najlepsze <3

      Usuń
  2. Przyznałam Ci nominację do Liebster Blog Award, więcej szczegółów: http://afternoonteaassociation.blogspot.com/2014/12/liebster-blog-award_28.html
    Serdecznie pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do Liebster blog award :)

    http://szczescia-nie-kupisz.blogspot.com/2014/12/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się z każdych odwiedzin, z każdego komentarza. Zapraszam Was do siebie licząc po cichu, że spodoba Wam się w naszym małym magicznym świecie :)