czwartek, 20 czerwca 2013

Paczuszki kochane :D

Wiecie, mam po wczorajszym bilansie taką w głowie burzę, że póki co muszę jakoś uspokoić myśli. Coś więcej napiszę Wam, jak trochę będę spokojniejsza. 

A teraz czas oderwać myśli i zatopić się w radości otrzymywania.
A więc po kolei :)
Oto paczuszki, jakie dostałam w ostatnim czasie :))


Tą cudowną pakę różności wygrałam w rozdaniu u 4Choler, na blogu 


Bardzo bardzo dziękuję :) Paczka sprawiła mi ogromną radość !!!


Następna paczuszka przyszła od firmy Hipp, za wygraną w konkursie na ich stronie na FB. 
Co w niej było? 

Zielona łyżeczka przyszła osobno, za zarejestrowanie się na stronie, a reszta to już nagroda.
Bardzo się cieszę i dziękuję :)

Tylko czemu nie ma konkursów na Dzień Ojca? :P
Znaczy się są, owszem, dużo, 
ale ja bym chciała taki, 
w którym coś dla Taty da się wygrać,
a nie smoczek ... śliniaczek ... pieliszki ... kocyk ... 
czy inne cosie dzidziowe ...
Wiecie o co chodzi? :P
No, to mykam :)

4 komentarze:

  1. Kurdę ale masz szczęście konkursowe wow :))))) Konkursy na dzień taty mnie trochę hmm irytują :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no jak by można było coś dla taty wygrać to bym próbowała, a tak to lipa :P Troszkę szczęścia mam :) Ale wygrywam w może co dwudziestym konkursie :P Jestem konkursoholiczką :P Kocham konkursy :D

      Usuń
  2. ale duuuzo paczuszek. szczesciaro ty:D:D:D

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się z każdych odwiedzin, z każdego komentarza. Zapraszam Was do siebie licząc po cichu, że spodoba Wam się w naszym małym magicznym świecie :)