czwartek, 14 marca 2013

Zamiast spania o spaniu rozmyślania



Wiecie, doszłam dziś do wniosku, że nie mam pojęcia, jak będę kładła spać moich chłopców gdy wyrosną z łóżeczek!! 

Oni mają już po siedem miesięcy, Oskarek przymierza się do raczkowania, a m brak koncepcji i pomysłu. 

Jedno łóżeczko mogłabym przekształcić na łóżko dziecięce, ale drugie już takiej funkcji nie ma. Wersalka, czy kanapa będą chyba zbyt wysokie ... i jestem w kropce. Tak, wiem, jeszcze mam sporo czasu żeby o tym pomyśleć ... ale martwi mnie ten brak koncepcji ... 

. Macie jakieś pomysły? 
Sugestie? 
Miejsca w pokoju dużo nie ma, piętrowe łóżko na razie odpada. 
Więc zamiast spać, siedzę i rozmyślam, co wykombinować,
 by było praktyczne, niedrogie, 
a przede wszystkim  bezpieczne i wygodne dla moich chłopców :) 
No i oczywiście estetyka . 
To też jest dla mnie ważny aspekt. 
Wiem, wymagania mam duże, ale cóż zrobić ...
 taka już jestem, że bym chciała dużo, dobrze i jak najtaniej. 
I jak najlepiej oczywiście, 
żeby dzieciaczki miały duużo miejsca na zabawy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszę się z każdych odwiedzin, z każdego komentarza. Zapraszam Was do siebie licząc po cichu, że spodoba Wam się w naszym małym magicznym świecie :)